02.11
Практична робота "Створення колонтитулів та гіперпосилань в текстових документах "
Створіть текстовий
документ. Виконане завдання збережіть у файлі під ім’я вашого Прізвища та ім’я:
1.
На
першій сторінці створіть три фігури (блискавка, сонце та хмаринка) та
розфарбуйте їх в відповідні кольори (помаранчевий, жовтий та блакитний).
2.
На
трьох наступних сторінках розмістить ці ж фігури в збільшеному вигляді (одна
фігура на сторінку), розфарбуйте в ті ж кольори.
3.
Додайте
посилання до фігур з першої сторінки так, щоб натиснувши на фігуру відкрило
сторінку з відповідною збільшеною фігурою.
4.
Додайте
посилання до фігури зображених на другій, третій та четвертій сторінках так,
щоб при натисканні на фігуру, відбувався перехід на нову сторінку.
Створення колонтитула в документі
01.11
Мета:
навчальна: мати уявлення про гіперпосилання, навчитися створювати, редагувати й використовувати гіперпосилання в текстовому документі.
розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Урок засвоєння набутих знань.
Конспект уроку
Мета:
Навчальна: навчити практично застосовувати вивчений матеріал; закріпити знання загальних принципів роботи з Word; сформувати вміння та навички роботи зі структурою документа Word; навчити створювати в автоматичному режимі зміст документу;
Розвивальна: розвинути вміння застосовувати отримані знання в практичних цілях.
Виховна: виховати інформаційної культури; виховати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати; виховати прагнення до правильного стильового оформлення документів різних типів.
Тип уроку: Урок засвоєння набутих знань.
Презентація "Створення змісту та покажчиків"
Відео: Створння змісту документа та колонтитилів
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/gyr-bakd-nqm
19.10
Мета:
- Навчальна: Навчити учнів практично застосовувати знання з основ роботи із структурою документів в програмі Word та підготувати їх до подальшого використання набутих знань в практичній діяльності
- Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
- Виховна: Виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Урок практичного застосування знань і вмінь
Обладнання: ПК, MS Word,розробка практичної роботи
Хід практичної роботи.
- Відкрийте вказаний файл (завантажити)
- За допомогою вікна Навігатор дізнайтеся чи організовано в документі структуру.
- Якщо структуру документу за допомогою структурних частин не організовано, то виконайте пункти 4-7, інакше продовжіть виконання практичної роботи з пункту 8.
- Для структурних частин документу задайте стилі:
- для назви документу стиль "Заголовок";
- для назв розділів стиль "Заголовок 1";
- для назв підрозділів (пунктів) стиль "Заголовок 2";
- Використовуючи стиль "Заголовок 1", назви розділів вирівняйте по центру та зробіть шрифтом Arial.
- 6. Використовуючи стиль "Заголовок 2", назви пунктів зробіть напівжирним не курсивом з відступом першого рядка абзацу 1 см.
- 7. За допомогою Навігатора перевірте правильність структури документа.
- 8. Організуйте на усіх сторінках у нижньому колонтитулі нумерацію сторінок
- 9. Створіть на початку документа його зміст, задавши при цьому відступ у 1 см для назв пунктів.
- 10. Створість у кінці документа предметний покажчик для всіх слів, які позначено зеленим кольором.
- 11. Збережіть документ у вашій папці у файл з іменем "практична робота 5.odt" і відправити на zlatalili87@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар