№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І
ВІДКРИВАЄМО СВІТ |
||||
1 |
|
Правила безпечної
поведінки у кабінеті інформатики. Коригуюче навчання з теми « Інформація та
пристрої» |
|
|
2 |
|
Коригуюче
навчання з теми « Складання простих алгоритмів » |
|
|
3
|
|
Інформація та інформаційні процеси в
нашому житті. .Порівняння інформації у таблиці й діаграмі |
|
|
4
|
|
Властивості інформації — актуальність,
повнота, достовірність |
|
|
ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ |
||||
5 |
|
Спотворення
інформації під час передавання. Інформаційний шум: що це таке, як його
уникнути? |
|
|
6
|
|
Сайти
та їхні адреси |
|
|
7
|
|
Створення
власної бібліотеки сайтів за допомогою функції “Вибране” у браузері |
|
|
8
|
|
Де
можна знайти необхідну інформацію. Порівняння різних джерел інформації.
Освітні веб-ресурси |
|
|
ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ |
||||
9 |
|
Пошук інформації в інтернеті. Ключові
слова та поради щодо їх вибору. Алгоритми пошуку зображень і відео. Правила
роботи в інтернеті |
|
|
10 |
|
Поняття про гіпертекст, гіперпосилання. Навігація
в інтернеті |
|
|
11 |
|
Способи подання інформації — текстовий, графічний, числовий, звуковий,
жестовий, комбінований. Порівняння різних
способів |
|
|
12 |
|
Способи подання інформації та їх
взаємодоповнення. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі. |
|
|
13 |
|
Файли та інформація, яка в них
міститься. Упорядкування даних на носіях
інформації |
|
|
14
|
|
Пошук відомостей і збереження
результатів пошуку. Алгоритм збереження зображень з інтернету. |
|
|
15 |
|
Схеми та діаграми для подання якісних та кількісних характеристик. Упорядкування інформації |
|
|
16
|
|
Істинні та хибні висловлювання. Що таке фейки та як
їх розпізнати? |
|
|
ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ |
||||
17
|
|
Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів |
|
|
18
|
|
Моделі навколо нас. Моделювання ситуацій повсякденного
життя за допомогою моделей |
|
|
19
|
|
Логічне слідування. Алгоритми
з розгалуженнями та їх перевірка |
|
|
20
|
02.02 |
Алгоритми з розгалуженнями
та їх перевірка |
|
|
21
|
09.02 |
Логічні та алгоритмічні помилки у програмі та їх виправлення. |
|
|
22
|
16.02 |
Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої
різними способами. Заповнення створених таблиць |
|
|
23
|
23.02 |
Роль зображень у
тексті. Вставлення зображень у текстовому редакторі Word |
|
|
ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ
МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ |
||||
24
|
02.03 |
Порівняння текстового і графічного редактора |
|
|
25
|
09.03 |
Презентація та її
складники. Основні елементи вікна редактора презентацій PowerPoint |
|
|
26
|
16.03 |
Послідовність створення
презентації. Правила оформлення слайдів презентації. Створення презентації |
|
|
27
|
23.03 |
Форматування текстів у
редакторі презентацій PowerPoint |
|
|
ТЕМА 8. ПОГОДА |
||||
28
|
06.04 |
Об’єкти на слайдах
презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. |
|
|
29
|
|
Поради щодо перевірки
знайденої інформації. Створення
презентацій |
|
|
30
|
|
Віртуальна й доповнена
реальності, їх використання у повсякденному житті. |
|
|
31
|
|
Використання презентацій.
Створення гіперпосилань у редакторі презентацій PowerPoint |
|
|
ТЕМА 8. Я – ЛЮДИНА |
||||
32
|
|
Вибір теми проєкту. Що
потрібно для роботи над проєктом |
|
|
33
|
|
Пам’ятка доповідача.
Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. |
|
|
34
|
|
Презентація створеного продукту |
|
|
35
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми
«Світ невідомий» |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар