№ |
Зміст
навчального матеріалу |
|
Дата |
Примітка |
||
Тема 1.
Інформаційні технології в суспільстві |
||||||
|
Первинний інструктаж з
охорони праці. Коригуюче навчання з теми «Опрацювання табличних даних» |
|
|
|
||
|
Коригуюче навчання з теми
«Програмне забезпечення» |
|
|
|
||
|
Коригуюче навчання з теми
«Алгоритми та програми» |
|
|
|
||
|
Інформація, повідомлення,
дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й
ознаки сучасного суспільства. .Двійкове кодування й передавання повідомлень |
|
|
|
||
|
Проблеми інформаційної безпеки.
Навчання в Інтернеті. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і
прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної
діяльності. Інтернет речей.
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг |
|
|
|
||
|
Сучасні інформаційні
технології та системи. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку
праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника. Людина в
інформаційному суспільстві. Системи електронного урядування |
|
|
|
||
|
Технології колективного
інтелекту. Поняття про штучний інтелект, Smart-технології |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Інформаційні технології в суспільстві» |
|
|
|
||
Тема 2.
Системи керування базами даних |
||||||
|
Поняття,
призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. Основні
етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних.
Інтерфейс для введення і відображення даних в БД. Реляційні БД |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 1. Робота з готовою
базою даних. Введення та отримання даних |
|
|
|
||
|
Створення
в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень
властивостям полів. Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір
типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів. Поняття цілісності даних.
Ключі |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 2. Створення бази
даних з кількома зв’язаними таблицями |
|
|
|
||
|
Впорядкування,
пошук і фільтрування даних в БД. Поняття запиту до реляційної бази даних.
Автоматизоване створення запитів |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 3. Впорядкування та
фільтрування даних. Створення запитів у базі даних |
|
|
|
||
|
Урок
узагальнення та систематизації знань з теми «Системи керування БД». |
|
|
|
||
Тема 3.
Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних |
||||||
|
Комп'ютерне моделювання
об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент Автоматизація опрацювання
списків Конспект Презентація Інструкційна карта |
|
|
|
||
|
Консолідація даних.
Зведені таблиці. Практична
робота № 4.
Створення зведеної таблиці |
|
|
|
||
|
Основи статистичного
аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик
вибірки Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка Конспект Презентація |
|
|
|
||
|
Розв’язування рівнянь та
систем рівнянь. Оптимізаційні задачі |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 5.
Розв’язування рівнянь та оптимізаційних задач |
|
|
|
||
|
Огляд програмних засобів
для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.
Розв’язування задач |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 6.
Обчислення статистичних характеристик засобами MS Excel та іншими програмними
засобами |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та
систематизації знань з теми «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація
даних» |
|
|
|
||
Тема 4.
Мультимедійні та гіпертекстові документи (7 + 1 год. – резерв) |
||||||
|
Технології опрацювання
мультимедійних даних. Створення та адміністрування сайту. Системи керування
вмістом для веб-ресурсів. Поняття про
мову розмітки гіпертекстового документа |
|
|
|
||
|
Технології опрацювання
звукових даних. Технології опрацювання відеоданих |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 7.
Опрацювання звукових та відеоданих |
|
|
|
||
|
Ергономіка розміщення
відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та просування
веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини. Робота в малих
групах по добору та систематизації матеріалу для простого веб-сайту |
|
|
|
||
|
Практична
робота № 8. Розробка простих
веб-сайтів у вигляді колективних проектів |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Мультимедійні та гіпертекстові документи» |
|
|
|
||
|
Повторення теми «Комп’ютерна графіка» |
|
|
|
||
Модуль 1. Веб-технології
(37 год. + 1 год. – резерв) |
Дата |
Примітка |
||||
3.1.
Напрямки та інструменти веб-дизайну (6 год.) |
|
|
||||
|
Типи сайтів та їх
особливості. Цільова аудиторія. |
|
|
|
||
|
Поняття веб-дизайну.
Основні тренди веб-дизайну. |
|
|
|
||
|
Інформаційна структура
сайту. |
|
|
|
||
|
Технології розробки сайтів.
Інструменти веб-розробника. |
|
|
|
||
|
План розробки сайту. Макет
інформаційної структури сайту. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 9. Проектування
структури сайту. |
|
|
|
||
3.2. Проектування
та верстка веб-сторінок (10 год.) |
|
|
||||
|
Поняття мови HTML. Базові
конструкції: теги, структура HTML-документа. |
|
|
|
||
|
Теги форматування тексту,
списки, гіперпосилання. |
|
|
|
||
|
Використання таблиць у
HTML-документах. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 10. Створення веб-сторінки
за допомогою мови HTML. |
|
|
|
||
|
Поняття про таблиці
каскадних стилів. |
|
|
|
||
|
Застосування каскадних
стилів у HTML-документах. |
|
|
|
||
|
Позиціювання елементів
веб-сторінки за допомогою стилів. |
|
|
|
||
|
Кросбраузерна оптимізація
сторінок сайту. Адаптивна верстка сторінок сайту. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 11. Створення
веб-сторінки з використанням каскадних аркушів стилю. |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та
систематизації знань з тем: «Напрямки та інструменти веб-дизайну.
Проектування та верстка веб-сторінок». |
|
|
|
||
3.3.
Графіка та мультимедіа для веб-середовища (6 год.) |
|
|
||||
|
Використання зображень у
веб-документах. |
|
|
|
||
|
Створення GIF-анімації. |
|
|
|
||
|
Карти посилань. |
|
|
|
||
|
Розміщення та відтвор. на
веб-сторінках мульт. даних.Формати аудіо- та відео Конспект Презентація |
|
|
|
||
|
Дотримання авторських прав
та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на
веб-сторінках. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 12. Використання
графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на веб-сторінках. |
|
|
|
||
3.4.
Веб-програмування (7 год.) |
|
|
||||
|
Поняття об’єктної моделі
документа. Веб-програм. та інтерактивні сторінки. |
|
|
|
||
|
Використання форм. Основні
елементи форми. |
|
|
|
||
|
Валідація те збереження
даних форм. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 13. Створення та
налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування. |
|
|
|
||
|
Хостинг сайту. Взаємодія
клієнт-сервер. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 14. Розміщення сайту на
сервері”. |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та
систематизації знань з тем: «Веб-програмування.
Графіка та мультимедіа для веб-середовища». |
|
|
|
||
3.5.
Основи дизайну та просування веб-сайту (8 год. + 1 год. – резерв) |
|
|
||||
|
Правила ергономічного
розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
|
|
||
|
Пошукова оптимізація та
стратегії просування веб-сайтів. |
|
|
|
||
|
Практична
робота 15. Оцінка сайту.
Просування сайту. |
|
|
|
||
|
Проектна діяльність.
Розбиття на групи. Вибір теми проекту. |
|
|
|
||
|
Розробка плану проекту.
Робота над проектом. |
|
|
|
||
|
Робота над проектом.
Оформлення результатів проекту. |
|
|
|
||
|
Демонстрація та захист
проектів. |
|
|
|
||
|
Урок узагальнення та
систематизації знань з теми «Основи дизайну та просування веб-сайту» та модуля «Веб-технології». |
|
|
|
||
|
Повторення вивченого
матеріалу. |
|
|
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар