2 клас

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

I. Інтегрована тема «Зміни»

1.                 

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.

 

2.                 

 

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).

 

3.                 

 

Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків

 

4.                 

 

Просте впорядкування даних

 

IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки»

5.                 

 

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо).

Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

6.                 

 

Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень

 

7.                 

 

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).

 

8.                 

 

Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

 Інтерактивна вправа 8  Інтерактивна вправа 8.1    Презентація

 

IІІ. Тема місяця: «Територія»

9.                 

 

Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах

 

10.              

 

Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів

 

11.              

 

Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі

 

12.              

 

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна

 

IV. Тема місяця: «Спільнота»

13.              

 

Комунікація та співпраця

 

14.              

 

Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.

 

15.              

 

Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

16.              

 

Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.

 

V. Тема місяця: «Цінності»

17.              

 

Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”).

 

18.              

 

Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.

 

19.              

 

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.

 

20.              

 

Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях

 

VІ. Тема місяця: «Хочу-можу-треба»

21.              

10.02

Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

22.              

17.02

Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих

алгоритмів для виконавця.

 

23.              

24.02

Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків

 

VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»

 

24.              

03.03

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

25.              

10.03

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. 

Конспект  Презентація

 

26.              

17.03

Збереження інформаційних продуктів на пристроях. Вправа 1 Вправа 2  Вправа 3 Конспект Презентація

 

27.              

24.03

Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.

 

VІІІ. Тема місяця: «Рух і час»

28.              

07.04

Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

 

29.              

14.04

Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.

 

30.              

21.04

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

 

31.              

28.04

Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої

особи, колективу, організації.

 

IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім»

32.              

 

Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим.

 

33.              

 

Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі

 

34.              

 

Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат.

 

35.              

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

11 клас

02.11 Узагальнюючий тест