№ уро-ку | Дата уроку | Тема уроку | Примітки |
I. Інтегрована тема «Зміни» | |||
1. |
|
| |
2. |
|
| |
3. |
| Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків |
|
4. |
| Просте впорядкування даних |
|
IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки» | |||
5. |
| Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв. |
|
6. |
| Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень |
|
7. |
| Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв). |
|
8. |
| Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації. |
|
IІІ. Тема місяця: «Територія» | |||
9. |
| Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах |
|
10. |
| Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів |
|
11. |
| Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі |
|
12. |
| Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна |
|
IV. Тема місяця: «Спільнота» | |||
13. |
| Комунікація та співпраця |
|
14. |
| Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. |
|
15. |
| Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах. |
|
16. |
| Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. |
|
V. Тема місяця: «Цінності» | |||
17. |
| Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”). |
|
18. |
| Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація. |
|
19. |
| Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор. |
|
20. |
| Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях |
|
VІ. Тема місяця: «Хочу-можу-треба» | |||
21. | 10.02 | Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією. |
|
22. | 17.02 | Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця. |
|
23. | 24.02 | Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків |
|
VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»
| |||
24. | 03.03 | Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв. |
|
25. | 10.03 | Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. |
|
26. | 17.03 | Збереження інформаційних продуктів на пристроях. Вправа 1 Вправа 2 Вправа 3 Конспект Презентація |
|
27. | 24.03 | Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. |
|
VІІІ. Тема місяця: «Рух і час» | |||
28. | 07.04 | Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. |
|
29. | 14.04 | Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв. |
|
30. | 21.04 | Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. |
|
31. | 28.04 | Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації. |
|
IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім» | |||
32. |
| Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим. |
|
33. |
| Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі |
|
34. |
| Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. |
|
35. |
| Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар