Готуємося до олімпіад

 Результат пошуку зображень за запитом "готуємося до олімпіади з інформатики"



МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ:
  • Текстовий процесор: 
Завдання текст;




  • Електронні презентації:



Добірка сайтів з задачами з програмування:

E-olymp (e-olymp.com) Україна
Олімпіада з інформаційних технологій
Уважне вивчення умов і допоміжних матеріалів завдання – половина успіху
Вже склалося традиційно, що святом Святого Миколая розпочинається цикл новорічних та Різдвяних святкувань, в його резиденції кипить робота. Миколай не відривається від листів. У його помічників теж гаряча пора.
Учаснику олімпіади пропонується спробувати себе у ролі помічника Святого Миколая, для чого необхідно виконати запропоновані задачі виключно засобами MS OFFICE, відповідно до умов задач та файлів-інструкцій. Використання VBA ЗАБОРОНЕНО!
Умова задачі «СЕРТИФІКАТ»
(Завдання виконується виключно засобами MS Word
Результат роботи учасника зберегти у файл zavd1.docx)
На передодні свята Святий Миколай провів благодійний конкурс. Найактивніші учасники окрім подарунків отримають ще й сертифікати.
Учаснику пропонується, дотримуючись інструкцій файлу «Інструкція Word», створити Сертифікат учасника конкурсу «Навчись творити диво».
Завдання необхідно виконати відповідно до поданого зразка (файл Сертифікат.jpg). Усі необхідні матеріали знаходяться в папці «Завдання_1».
Умова задачі «ПОЛІТ»
(Завдання виконується виключно засобами MS POWER POINT
Результат роботи учасника зберегти у файл zavd2.pptx)
Коли зібрані всі подарунки, час вирушати в дорогу. Але в дорозі все може трапитись.
Учаснику пропонується відповідно до наданогозразка (файл Зразок.gif) створити імітацію аварійної посадки саней Святого Миколая в місті Кропивницький.
Усі необхідні матеріали знаходяться в папці «Завдання_2».
Умова задачі «ПОДАРУНКИ»
(Завдання виконується виключно засобами MS EXCEL
Результат роботи учасника зберегти у файл zavd3.xlsx)
Свято Миколая не проходить без подарунків. Святий Миколай читає кожен лист і складає список подарунків які йому треба доставити.
Учаснику пропонується, дотримуючись інструкцій файлу «Інструкція Excel», розробити систему для розрахунку кількості саней якими потрібно доставити подарункита візуально відобразити статистичні дані за 8 років.
Завдання необхідно виконати відповідно до поданого зразка. Усі необхідні матеріали знаходяться в папці «Завдання_3».

УВАГА!!!
У розв’язку завдання дозволяється використовувати тільки файли з початковими даними, які розміщено у каталозі Для учасникаЗаборонено вставляти у файли-розв’язки зображення з файлів-зразківчи з файлів-інструкцій.
Перевірка розв’язку учасника передбачає зміну вхідних даних та перевірку результату обчислень зі зміненими даними.
Всі завдання необхідно виконати за 4 години та передати файли-розв’язки під підпис члену журі.
Під час олімпіади учасник має право задавати питання виключно у письмовому вигляді. Питання повинно бути сформулюване таким чином, щоб на нього можна було а відповісти однозначно ТАК чи НІ.
 У випадку, якщо одна з цих відповідей може стати підказкою або відповідь міститься у тексті завдання учасник отримує відповідь БЕЗКОМЕНТАРІВ.
В роботі залишати відомості, які ідентифікують особу учасникаЗАБОРОНЕНО!!! (за виключенням назви каталогу з файлами-роз’язкамиучастника)
Роз’вязоколімпіадного завдання вважається зданим тільки після перевірки членом журі в присутності учасника олімпіади наявності його файлів-рішень та підпису учасником у протоколі прийому робіт (підпис учасника ставиться після відмітки про наявність  файлів-розв’язків кожної задачі.

Бажаємо успіху!

Задачі І етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики (програмування) 2017р.
Задача 1. (2балів)
На день самоврядування в школі старшокласнику і переможцю олімпіад з програмування Вовочці запропонували провести урок інформатики на тему «Знайомство з лінійними алгоритмами» і зацікавити дітей програмуванням.
Вовочка запропонував поміняти значення двох змінних місцями, не оголошуючи нових змінних. Причому, застосовувати дозволяється тільки присвоювання і елементарні арифметичні операції з числами і змінними, які вже оголошені. Допоможіть 5-тикласникам написати алгоритм!
Пояснення. Якщо було, наприклад, S=5; Z=10, то після виконання програми має бути: S=10; Z=5.

Задача 2. (30 балів)
Вовочка назбирав старих радіодеталей та вирішив провести афінаж за допомогою кислот і виділити золото, щоб назбирати грошей на новий планшет. (Афінаж – технологічний металургійний процес очистки благородних металів від забруднюючих домішок. Золото очищається розчиненням у мінеральних кислотах і виділенням з розчину спеціальними реагентами).
Щось пішло не так на останній стадії процесу, і в результаті він отримав 7 однакових за розміром і кольором брусочків. Шість з них – чисте золото і всі вони однакові за масою. Сьомий – з домішками та на кілька грамів легший. Допоможіть Вовочці за допомогою аптекарських вагів, не використовуючи важки, знайти «бракований» брусок, здійснивши тільки 2 зважування!
Виведення результату. Написати програму знаходження і виведення маси «бракованого» бруска.

Задача 3. (50 балів)
Вчитель математики дав завдання принести на урок шматки старих олівців для вивчення теми «Трикутники». Вовочка приніс олівці у кількості N≤30. Скільки різних рівносторонніх трикутників можна побудувати з даного набору олівців?
Виведення результату. Написати програму знаходження кількості рівносторонніх трикутників. Передбачити читання масиву з довжинами олівців з файлу та виведення кількості можливих рівносторонніх трикутників у файл. Вивести відповідне повідомлення, якщо таких трикутників не існує.

девочка за партой

Немає коментарів:

Дописати коментар

11 клас

02.11 Узагальнюючий тест