№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим римітка |
дД |
||
Розділ 1. Кодування даних та апаратне забезпечення (10 год.)
|
|
|
|
|||
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером.
Коригуюче навчання з теми «Структурне програмування» |
|
|
|
|
|
|
Коригуюче навчання з теми «Об’єктне програмування» |
|
|
|
|
|
|
Коригуюче навчання з теми «Моделювання процесів» |
|
|
|
|
|
|
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та
декодування повідомлень.Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини
двійкового коду.Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 1.
Розв'язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. |
|
|
|
|
|
|
Персональний комп’ютер, його основні складові (базові
компоненти). Процесор,
пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої. |
|
|
|
|
|
|
Технічні характеристики та призначення основних
складових персонального комп’ютера. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 2. Конфігурація комп'ютера під
потребу. |
|
|
|
|
|
|
Історія
обчислювальних та комп’ютерних пристроїв. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з тем «Кодування даних та
апаратне забезпечення». |
|
|
|
|
|
Розділ 2.
Опрацювання текстових даних (8 год) |
||||||
|
Пошук та заміна фрагментів тексту. |
|
|
|
|
|
|
Форматування з використанням стилів. |
|
|
|
|
|
|
Структура документа. Автоматизоване створення
змісту документа. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 3. Структура документа.
Автоматизоване створення змісту. |
|
|
|
|
|
|
Колонтитули. Гіперпосилання в текстових
документах. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 4. Створення колонтитулів
та гіперпосилань в текстових документах. |
|
|
|
|
|
|
Спільна робота з документом. |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з тем «Кодування даних та
апаратне забезпечення». |
|
|
|
|
|
Розділ 3. Опрацювання мультимедійних об’єктів
(7 год.) |
||||||
|
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів
мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. Конвертація відео-файлів в
різні формати та з різною якістю.
Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів. |
|
|
|
|
|
|
Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу
ефектів. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 5. Створення відеокліпу.
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
|
|
|
|
|
Сервіси
для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. |
|
|
|
|
|
|
Практична
робота 6. Розміщення аудіо-та
відеоматеріалів в Інтернеті. |
|
|
|
|
|
Розділ 4. Створення та публікація веб-ресурсів
(6 год. + 1 год. – резерв) |
||||||
|
Автоматизовані
засоби для створення та публікації веб-ресурсів. |
|
|
|
|
|
|
Поняття про мову гіпертекстової розмітки. |
|
|
|
|
|
|
Основні
теги гіпертекстової розмітки |
|
|
|
|
|
|
Правила
ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 7. Створення веб-сторінки за
допомогою автоматизованих засобів та публікація її в Інтернеті. |
|
|
|
|
|
|
Урок
узагальнення та систематизації знань з тем «Опрацювання мультимедійних об’єкті. Створення та публікація
веб-ресурсів». |
|
|
|
|
|
|
Повторення
теми «Опрацювання мультимедійних
об’єкті.» . |
|
|
|
|
|
Розділ 5. Алгоритми та програми (37 год. + 1
год. – резерв) |
||||||
5.1. Основи подійно- та
об'єктно-орієнтованого програмування
(10 год.) |
|
|||||
|
Знайомство
із середовищем програмування. |
|
|
|
|
|
|
Інтерфейс програмного середовища. Форми, елементи
керування. |
|
|
|
|
|
|
Обробники
подій, пов’язаних із
елементами керування, інспектор об’єктів. |
|
|
|
|
|
|
Запис
програми.
Основні компоненти програми. |
|
|
|
|
|
|
Створення
найпростішого проекту. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 8. Створення
об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. |
|
|
|
|
|
|
Використання найпростіших об’єктів (кнопки, написи…). |
|
|
|
|
|
|
Налагодження
програмного коду. |
|
|
|
|
|
|
Практична
робота 9. Створення елементарної
програми з
кнопками і написами. |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Основи подійно- та
об'єктно-орієнтованого програмування». |
|
|
|
|
|
5.2. Алгоритми роботи з об'єктами та
величинами (10 год.) |
|
|||||
|
Величини
та їхні властивості. Елементи
для введення даних. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 10. Складання та виконання
лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі
програмування. |
|
|
|
|
|
|
Величини
цілих типів. |
|
|
|
|
|
|
Величини
дійсних типів. |
|
|
|
|
|
|
Величини
логічного типу. |
|
|
|
|
|
|
Величини
символьного типу. |
|
|
|
|
|
|
Величини
рядкового типу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Практична
робота 11. Налагодження готової
програми. |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Алгоритми роботи з
об'єктами та величинами». |
|
|
|
|
|
5.3. Алгоритми з повтореннями та
розгалуженнями (13 год.) |
||||||
|
Алгоритми
з розгалуженнями. Повне та неповне розгалуження. |
|
|
|
|
|
|
Складені умови. |
|
|
|
|
|
|
Складання
програм із розгалуженнями. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 15. Складання та виконання
алгоритмів з розгалуженнями для опрацювання величин. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алгоритми
з повтореннями. Цикл із післяумовою. Презентація Відео |
|
|
|
|
|
|
Алгоритми
з повтореннями. Цикл із параметром. |
|
|
|||
|
Вкладені цикли. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пошук
найбільшого та найменшого серед кількох значень. |
|
|
|
|
|
|
Практична робота 15. Складання та виконання
алгоритмів з розгалуженнями та повтореннями для опрацювання
величин. |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Алгоритми з
повтореннями та розгалуженнями». |
|
|
|
|
|
5.4. Розв'язування компетентнісних задач.
Виконання проектів (4 год. + 1 год. – резерв) |
||||||
|
Розв'язування
компетентнісних задач з використанням об’єктного програмування. |
|
|
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних
міні-проектів із застосуванням об’єктного програмування. |
|
|
|
|
|
|
Робота над міні-проектами. |
|
|
|
|
|
|
Демонстрація міні-проектів. |
|
|
|
|
|
|
Повторення
теми «Алгоритми роботи з повторенням та розгалуженням». |
|
|
|
|
|
|
Повторення
теми «Алгоритми роботи з повторенням та розгалуженням». |
|
|
|
|
|
71. __Микола ЛОПУГА 72. _________________2022 73. _________________2023. |
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар