5 клас

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»

 Тема 1. Інформаційні процеси та системи (8 год.)

1.                  

 

 

 

Вступ. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером.

Коригуюче навчання з теми «Інформація та пристрої»

 

2.                  

 

 

 

 Коригуюче навчання з теми «Інформація та пристрої»

 

3.                  

 

 

 

Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.

§ 1.1 (ст. 5-11)

Завд. 2, 4 (ст.11)

4.                  

 

 

 

Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.

§ 1.2 (ст. 12-21)

Завд. 4 (ст.22)

5.                  

 

 

 

Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

§ 1.3 (ст. 21-32)

Завд. 2, 4 (ст.32)

6.                  

 

 

 

Комп’ютери. Персональний комп’ютер.

Комп’ютер як інформаційна система. Складові комп’ютерів та їх призначення.

§ 1.4-1.5 (ст. 34-54)

Завд. 5 (ст.55)

7.                  

 

 

 

Операційна система та її інтерфейс і призначення. Файли і папки, операції над ними.

§ 1.6 (ст. 55-65)

 

8.                  

 

 

 

Практична робота №1 «Операції над папками, файлами, ярликами» Прикладні комп’ютерні програми

§ 1.6 (ст. 65-66)

Завд. 3, 4 (ст.70)

9.                  

 

 

 

Діагностувальна робота №1

 

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»

Наскрізна лінія «Здоров’я і безпека»

Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет (6 год.)

10.                

 

 

 

 Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі.

§ 2.1 (ст. 72-83)

Завд. 2, 3 (ст.82)

11.                

 

 

 

ІнструктажПошук відомостей в Інтернеті. Критичне оцінювання медіатекстів.

§ 2.2 (ст. 83-96)

Завд. 4, 5 (ст.95)

12.                

 

 

 

 Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

§ 2.3 (ст. 96-103)

Завд. 6 (ст.104)

13.                

 

 

 

 Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах.

§ 2.4 (ст. 104-107)

Завд. 1 (ст.112)

14.                

 

 

 

 Безпечне використання Інтернету.

Практична робота 2 «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання»

§ 2.4 (ст. 107-111)

Завд. 4 (ст.113)

15.                

 

 

 

 Ресурси Інтернету для навчання.

Діагностувальна робота №2

§ 2.5 (ст. 112-123)

Завд. 5 (ст.124)

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Текстові документи (9 год.)

16.                

 

 

 

Текстові документи. Об’єкти текстового документа та їх властивості.

§ 4.1 (ст. 171-180)

Завд. 5 (ст.180)

17.                

 

 

 

Введення тексту у текстовому процесорі. Вставка символів.

§ 4.2 (ст. 181-184)

Завд. 3 (ст.190)

18.                

 

 

 

Редагування тексту у текстовому процесорі.

 

§ 4.2 (ст. 184-186)

Завд. 7 (ст.191)

19.                

 

 

 

Перевірка правопису в текстовому документі.

§ 4.2 (ст. 186-191)

Завд. 1 (ст.190)

20.                

 

 

 

Операції над фрагментами тексту в текстовому процесорі.

§ 4.3 (ст. 191-196)

Завд. 6 (ст.203)

21.                

 

 

 

Пошук та заміна фрагментів текстового документа.

§ 4.3 (ст. 196-203)

Завд. 3 (ст.202)

22.                

 

 

 

Форматування символів і абзаців у документі.

§ 4.4 (ст. 203-215)

Завд. 2,7 (ст.214-217)

23.                

 

 

 

Сторінки текстового документа та їх форматування. Практична робота 3 «Створення текстового документа».

§ 4.5 (ст. 216-220)

Завд. 5 (ст.226)

24.                

 

 

 

Друк текстового документа у текстовому процесорі.

Діагностувальна робота №3

§ 4.5 (ст. 220-222)

 

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 4. Алгоритми та програми (9 год.)

25.                

 

 

 

Команди та їх виконавці.

 

§ 5.1 (ст. 229-234)

Завд. 5, 7 (ст.234)

26.                

 

 

 

Алгоритми. Способи подання алгоритмів.

 

§ 5.2 (ст. 235-245)

Завд. 3 (ст.243),

Завд. 12 (ст.244)

27.                

 

 

 

Середовище створення і редагування проєктів Scratch 3.

§ 5.3 (ст. 245-257)

Завд. 3 (ст.257)

28.                

 

 

 

Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3.

§ 5.4 (ст. 258-268)

Завд. 1 (ст.268)

29.                

 

 

 

Циклічні процеси. Цикли. Алгоритми з циклами.

§ 5.5 (ст. 269-279)

Завд. 7,10 (ст.279)

30.                

 

 

 

Алгоритми з циклами у проєктах Scratch 3.

 

§ 5.5 (ст. 269-279)

Завд. 14 (ст.279)

31.                

 

 

 

Висловлювання. Розгалуження. Алгоритми з розгалуженнями.

§ 5.6 (ст. 280-288)

Завд. 2 (ст.289),

Завд. 6 (ст.290)

32.                

 

 

 

 Проєкти з розгалуженнями в середовищі Scratch 3. Практична робота 4 «Створення проєкту із циклами з лічильником і розгалуженнями».

§ 5.6 (ст. 280-288)

Завд. 2 (ст.289)

33.                

 

 

 

 Алгоритми з розгалуженнями і циклами.

Діагностувальна робота №4

§ 5.1 - 5.6 повторити

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 5. Комп’ютерні презентації (7 год.)

34.                

 

 

 

 Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Види слайдів

§ 3.1 (ст. 127-132)

Завд. 1 (ст.136)

35.                

 

 

 

 Вимоги до комп’ютерної презентації та етапи її створення.

§ 3.1 (ст. 133-136)

Завд. 7 (ст.137)

36.                

 

 

 

 Редагування та форматування текстових об’єктів на слайді.

§ 3.2 (ст. 137-146)

Завд. 5 (ст.148)

37.                

 

 

 

 Вставлення на слайд графічних об’єктів.

 

§ 3.3 (ст. 149-152)

Завд. 6 (ст.159)

38.                

 

 

 

Редагування та форматування графічних об’єктів.

§ 3.3 (ст. 152-159)

Завд. 5 (ст.159)

39.                

 

 

 

 Упорядкування слайдів. Практична робота 5 « Створення комп’ютерних презентацій»

§ 3.4 (ст. 159-163)

Завд. 3 (ст.167)

40.                

 

 

 

 Виступ з використанням  комп’ютерної презентації.

Діагностувальна робота №5

§ 3.4 (ст. 163-169)

Повторити тему.

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій (10 год.)

41.                

 

 

 

Що таке навчальний проєкт. Етапи роботи над проєктом.

 

§ 6.1 (ст. 293-299)

Робота над проєктом

 

 

 

 

 

 

42.                

 

 

 

 Вибір теми проєкту. Визначення мети проєкту. Складання плану проєкту.

43.                

 

 

 

 Пошук відомостей і добір матеріалів для проєкту.

44.                

 

 

 

 Робота над створенням проєкту.

45.                

 

 

 

 Робота над створенням проєкту.

46.                

 

 

 

 Робота над створенням проєкту.

47.                

 

 

 

Оформлення результатів проєктної діяльності.

48.                

 

 

 

 Правила представлення результатів проєкту.

49.                

 

 

 

Презентація індивідуального проекту.

§ 6.1 (ст. 293-299)

повторити

50.                

 

 

 

 Презентація індивідуального проекту. Діагностувальна робота №6

51.                

 

 

 

 Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Інформаційні процеси та системи».

Повторити вивчене з теми

52.                

 

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Текстові документи та комп’ютерні презентації».

Повторити вивчене з теми

53.                

 

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Алгоритми та програми».

Повторити вивчене з теми

54.                

 

 

 

Підсумковий урок.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

11 клас

02.11 Узагальнюючий тест