№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||
Змістова лінія «Інформаційні процеси та
системи»
Наскрізна лінія «Екологічна безпека та
сталий розвиток» Тема 1. Інформаційні процеси та системи
(8 год.) |
||||||
1.
|
|
|
|
Вступ. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Коригуюче навчання з теми «Інформація та пристрої» |
|
|
2.
|
|
|
|
Коригуюче навчання з теми
«Інформація та пристрої» |
|
|
3.
|
|
|
|
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта. |
§ 1.1 (ст. 5-11) Завд. 2, 4 (ст.11) |
|
4.
|
|
|
|
Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси. |
§ 1.2 (ст. 12-21) Завд. 4 (ст.22) |
|
5.
|
|
|
|
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних
технологій у житті сучасної людини. |
§ 1.3 (ст. 21-32) Завд. 2, 4 (ст.32) |
|
6.
|
|
|
|
Комп’ютери. Персональний комп’ютер. Комп’ютер як інформаційна система. Складові комп’ютерів та їх
призначення. |
§ 1.4-1.5 (ст. 34-54) Завд. 5 (ст.55) |
|
7.
|
|
|
|
Операційна система та її інтерфейс і призначення. Файли і папки, операції
над ними. |
§ 1.6 (ст. 55-65) |
|
8.
|
|
|
|
Практична робота №1 «Операції
над папками, файлами, ярликами» Прикладні
комп’ютерні програми |
§ 1.6 (ст. 65-66) Завд. 3, 4 (ст.70) |
|
9.
|
|
|
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» Наскрізна лінія «Здоров’я і безпека» Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет (6 год.) |
||||||
10.
|
|
|
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні
комп’ютерні мережі. |
§ 2.1 (ст. 72-83) Завд. 2, 3 (ст.82) |
|
11.
|
|
|
|
ІнструктажПошук
відомостей в Інтернеті. Критичне оцінювання медіатекстів. |
§ 2.2 (ст. 83-96) Завд. 4, 5 (ст.95) |
|
12.
|
|
|
|
Завантаження даних з Інтернету. Авторське
право. |
§ 2.3 (ст. 96-103) Завд. 6 (ст.104) |
|
13.
|
|
|
|
Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування
в мережах. |
§ 2.4 (ст. 104-107) Завд. 1 (ст.112) |
|
14.
|
|
|
|
Безпечне використання Інтернету. Практична робота 2 «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання» |
§ 2.4 (ст. 107-111) Завд. 4 (ст.113) |
|
15.
|
|
|
|
Ресурси Інтернету для навчання. Діагностувальна робота №2 |
§ 2.5 (ст. 112-123) Завд. 5 (ст.124) |
|
Змістова
лінія «Інформаційні технології» Тема 3. Текстові документи (9 год.) |
||||||
16.
|
|
|
|
Текстові документи. Об’єкти текстового документа та їх
властивості. |
§ 4.1 (ст. 171-180) Завд. 5 (ст.180) |
|
17.
|
|
|
|
Введення тексту у
текстовому процесорі. Вставка символів. |
§ 4.2 (ст. 181-184) Завд. 3 (ст.190) |
|
18.
|
|
|
|
Редагування тексту
у текстовому процесорі. |
§ 4.2 (ст. 184-186) Завд. 7 (ст.191) |
|
19.
|
|
|
|
Перевірка
правопису в текстовому документі. |
§ 4.2 (ст. 186-191) Завд. 1 (ст.190) |
|
20.
|
|
|
|
Операції над фрагментами тексту в текстовому процесорі. |
§ 4.3 (ст. 191-196) Завд. 6 (ст.203) |
|
21.
|
|
|
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа. |
§ 4.3 (ст. 196-203) Завд. 3 (ст.202) |
|
22.
|
|
|
|
Форматування символів і абзаців у документі. |
§ 4.4 (ст. 203-215) Завд. 2,7 (ст.214-217) |
|
23.
|
|
|
|
Сторінки текстового документа та їх форматування. Практична робота 3 «Створення текстового документа». |
§ 4.5 (ст. 216-220) Завд. 5 (ст.226) |
|
24.
|
|
|
|
Друк текстового документа у текстовому процесорі. Діагностувальна робота №3 |
§ 4.5 (ст. 220-222) |
|
Змістова
лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 4. Алгоритми та програми (9 год.) |
||||||
25.
|
|
|
|
Команди та їх виконавці. |
§ 5.1 (ст. 229-234) Завд. 5, 7 (ст.234) |
|
26.
|
|
|
|
Алгоритми. Способи подання
алгоритмів. |
§ 5.2 (ст. 235-245) Завд. 3 (ст.243), Завд. 12 (ст.244) |
|
27.
|
|
|
|
Середовище створення і редагування проєктів Scratch 3. |
§ 5.3 (ст. 245-257) Завд. 3 (ст.257) |
|
28.
|
|
|
|
Використання різних образів
виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3. |
§ 5.4 (ст. 258-268) Завд. 1 (ст.268) |
|
29.
|
|
|
|
Циклічні процеси. Цикли.
Алгоритми з циклами. |
§ 5.5 (ст. 269-279) Завд. 7,10 (ст.279) |
|
30.
|
|
|
|
Алгоритми з циклами у проєктах
Scratch 3. |
§ 5.5 (ст. 269-279) Завд. 14 (ст.279) |
|
31.
|
|
|
|
Висловлювання. Розгалуження.
Алгоритми з розгалуженнями. |
§ 5.6 (ст. 280-288) Завд. 2 (ст.289), Завд. 6 (ст.290) |
|
32.
|
|
|
|
Проєкти з розгалуженнями в середовищі Scratch 3. Практична робота 4
«Створення проєкту із циклами з лічильником і розгалуженнями». |
§ 5.6 (ст. 280-288) Завд. 2 (ст.289) |
|
33.
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями і циклами. Діагностувальна робота №4 |
§ 5.1 - 5.6 повторити |
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 5.
Комп’ютерні презентації (7 год.) |
||||||
34.
|
|
|
|
Комп’ютерна презентація, її
об’єкти. Види слайдів |
§ 3.1 (ст. 127-132) Завд. 1 (ст.136) |
|
35.
|
|
|
|
Вимоги до комп’ютерної презентації
та етапи її створення. |
§ 3.1 (ст. 133-136) Завд. 7 (ст.137) |
|
36.
|
|
|
|
Редагування та форматування
текстових об’єктів на слайді. |
§ 3.2 (ст. 137-146) Завд. 5 (ст.148) |
|
37.
|
|
|
|
Вставлення на слайд графічних
об’єктів. |
§ 3.3 (ст. 149-152) Завд. 6 (ст.159) |
|
38.
|
|
|
|
Редагування та форматування графічних об’єктів. |
§ 3.3 (ст. 152-159) Завд. 5 (ст.159) |
|
39.
|
|
|
|
Упорядкування слайдів. Практична робота 5 « Створення
комп’ютерних презентацій» |
§ 3.4 (ст. 159-163) Завд. 3 (ст.167) |
|
40.
|
|
|
|
Виступ з використанням комп’ютерної презентації. Діагностувальна робота №5 |
§ 3.4 (ст. 163-169) Повторити тему. |
|
Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова
грамотність» Тема 6.
Практикум з використання інформаційних технологій (10 год.) |
||||||
41.
|
|
|
|
Що таке навчальний проєкт. Етапи роботи над проєктом. |
§ 6.1 (ст.
293-299) Робота над проєктом |
|
42.
|
|
|
|
Вибір теми проєкту. Визначення
мети проєкту. Складання плану проєкту. |
||
43.
|
|
|
|
Пошук відомостей і добір
матеріалів для проєкту. |
||
44.
|
|
|
|
Робота над створенням проєкту. |
||
45.
|
|
|
|
Робота над створенням проєкту. |
||
46.
|
|
|
|
Робота над створенням проєкту. |
||
47.
|
|
|
|
Оформлення результатів проєктної діяльності. |
||
48.
|
|
|
|
Правила представлення результатів
проєкту. |
||
49.
|
|
|
|
Презентація індивідуального проекту. |
§ 6.1 (ст. 293-299) повторити |
|
50.
|
|
|
|
Презентація
індивідуального проекту. Діагностувальна
робота №6 |
||
51.
|
|
|
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу з теми «Інформаційні процеси та системи». |
Повторити вивчене з теми |
|
52.
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Текстові
документи та комп’ютерні презентації». |
Повторити вивчене з теми |
|
53.
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з теми «Алгоритми та
програми». |
Повторити вивчене з теми |
|
54.
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар