№ з/п |
Тема розділу (уроку) |
Дата |
Примітка |
Тема 1. Служби Інтернету (6 год.) |
|||
|
Первинний
інструктаж з БЖД при роботі з комп’ютером. Коригуюче навчання з теми
«Алгоритми та програми» |
|
|
|
Коригуюче
навчання з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
Поштові служби Інтернету.
Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової
скриньки. Створення електронної скриньки Робота з електронною скринькою.
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів |
|
|
|
Використання адресної книги та списків розсилання.
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною
скринькою. Спам та фішинг. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли |
|
|
|
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей |
|
|
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.
Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з
документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Служби Інтернету». |
|
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних (9 год. + 1 год. – резерв) |
|||
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх
призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти
електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Навігація електронною таблицею |
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.
Введення, редагування й форматування даних основних типів |
|
|
|
Редагування та форматування
електронних таблиць. Практична робота 2. Уведення, редагування та форматування даних у
середовищі табличного процесора |
|
|
|
Виконання обчислень у табличному процесорі.
Використання вбудованих функцій. Правила запису формул у табличному
процесорі. Копіювання і переміщення формул |
|
|
|
Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Автозаповнення
та автозавершення. Розв’язування
прикладних задач |
|
|
|
Практична робота 3. Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
Використання вбудованих функцій табличного процесора |
|
|
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора.
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей |
|
|
|
Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проектах |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Опрацювання табличних даних». |
|
|
Тема 3. Алгоритми та
програми (18 год. + 1 год.
– резерв) |
|||
3.1. Структурне програмування
(10 год.) |
|||
|
Інструктаж з БЖД при роботі з комп’ютером. Базові
алгоритмічні структури. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. Поняття
змінної та її значення |
|
|
|
Арифметичні операції та вирази. Стандартні функції.
Оператори та операнди |
|
|
|
Алгоритми та програми слідування з використанням
арифметичних операцій і стандартних функцій. Реалізація програм в середовищі
структурного програмування |
|
|
|
Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з використанням арифметичних операцій
та виразів |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням. Складання та виконання
алгоритмів з розгалуженням навчальному середовищі виконання алгоритмів |
|
|
|
Практична робота
5. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у
визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
|
|
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання
алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання
алгоритмів |
|
|
|
Практична робота 6.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів Конспект Завдання |
|
|
|
Розробка діалогових програм Презентація Конспект |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Алгоритми та програми. Структурне програмування». |
|
|
3.2. Моделювання процесів, об’єктне програмування (8 год.
+ 1 год. – резерв) |
|||
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи
моделей. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей |
|
|
|
Створення моделей для розв’язування прикладних задач |
|
|
|
Середовище об’єктного
програмування. Інтерфейс та принципи роботи. Форми, компоненти та інспектор
об’єктів |
|
|
|
Проектна діяльність. Поняття про сценарій. Розробка
простого проекту
за готовим сценарієм |
|
|
|
Розробка проектів з розгалуженням та повторенням зі
змінними. Практична робота 7. Використання об’єктного
програмування для реалізації прикладних задач |
|
|
|
Створення комп’ютерних моделей рівномірного
прямолінійного руху об’єктів на площині |
|
|
|
Створення ігрових проектів |
|
|
|
Урок узагальнення знань з тем «Алгоритми та
програми. Моделювання процесів, об’єктне програмування». |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар