№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тема 1. Програмне
забезпечення та інформаційна безпека (7 год.) |
|
|
||
|
Безпека
життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Коригуюче навчання з теми
«Об’єктно-орієнтоване програмування» |
|
|
|
|
Коригуюче навчання
з теми «Алгоритми з повторенням» |
|
|
|
|
Коригуюче
навчання з теми «Алгоритми з розгалуженням» |
|
|
|
|
Класифікація програмного забезпечення.
Операційні системи, їхні різновиди. |
|
|
|
|
Стиснення та архівування даних. Види стиснення
даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції
над архівами. Практична робота №1. Архівування та розархівування даних. |
|
|
|
|
Захист даних.. Загрози, що виникають при роботі
в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. |
|
|
|
|
Класифікація загроз безпеці та пошкодження
даних у комп’ютерних системах Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання
та відновлення даних. Безпечне видалення даних. |
|
|
|
|
Практична робота №2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі
браузера. Організація безпеки при
роботі з даними. |
|
|
|
|
Урок узагальнення
та систематизації знань з теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека». |
|
|
|
Тема
2. 3D-графіка (10 год.) |
|
|
||
|
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. |
|
|
|
|
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
|
|
|
Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання
об’єктів. |
|
|
|
|
Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів.
Екструдування форми об’єкта. |
|
|
|
|
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Текстові об’єкти та їх
редагування. |
|
|
|
|
Практична робота №3. Створення простих тривимірних об’єктів та робота з ними. |
|
|
|
|
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд
анімації. |
|
|
|
|
Рендеринг тривимірної сцени. Поняття про 3D-друк. |
|
|
|
|
Урок узагальнення
та систематизації знань з теми «3D-графіка». |
|
|
|
Тема
3. Опрацювання
табличних даних (14 год. + 1 год. – резерв) |
|
|
||
|
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та
діапазони комірок. |
|
|
|
|
Встановлення параметрів сторінки. Друкування
електронної таблиці. Практична
робота №4. Розв’язування задач
на обчислення. |
|
|
|
|
Призначення й використання математичних,
статистичних функцій табличного процесора. Призначення й використання
логічних функцій табличного процесора. |
|
|
|
|
Створення та налагодження діаграм різного типу,
вибір типу діаграми. |
|
|
|
|
Практична
робота №5. Використання
математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне
форматування. |
|
|
|
|
Упорядковування даних у таблицях. |
|
|
|
|
Автоматичні та розширені фільтри. |
|
|
|
|
Проміжні підсумки. Умовне форматування. Експорт та
імпорт електронних таблиць. |
|
|
|
|
Практична
робота №6. Упорядкування даних
у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. |
|
|
|
|
Розв’язування задач із
фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних
проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
|
|
|
Захист навчальних проектів. Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Опрацювання табличних даних». |
|
|
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека». |
|
|
|
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами
даних (10 год.) |
|
|
||
|
Поняття бази даних, систем
керування базами даних, їх призначення. |
|
|
|
|
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. |
|
|
|
|
Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і
таблицями. Визначення типу зв'язку. |
|
|
|
|
Створення таблиць. Введення і редагування даних різних
типів. |
|
|
|
|
Практична
робота № 7. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями. |
|
|
|
|
Впорядкування, пошук і фільтрування даних. |
|
|
|
|
Запити на вибірку даних. |
|
|
|
|
Практична
робота № 8. Впорядкування та фільтрування
даних.
Створення запитів у базі даних. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
|
|
|
Захист навчальних проектів. Урок узагальнення та систематизації
знань з теми «Бази даних. Системи керування базами даних». |
|
|
|
Тема
5. Алгоритми
та програми (14 год.) |
|
|
||
|
Поняття табличної величини. Одновимірний масив. |
|
|
|
|
Елемент керування «багаторядкове текстове
поле». |
|
|
|
|
Алгоритми опрацювання табличних величин. Відео |
|
|
|
|
Найбільший і найменший елементи табличної величини. |
|
|
|
|
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. Відео |
|
|
|
|
Практична робота №9. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами. |
|
|
|
|
Двовимірний масив даних.
Матриця. Презентація Відео |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Найбільший і найменший елементи двовимірних масивів. Обчислення суми
значень і кількості елементів. Презентація Конспект Практичне завдання |
|
|
|
|
Пошук значень у двовимірному масиві за заданим параметром. |
|
|
|
|
Квадратні матриці. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Практична робота №10. Пошук значень у табличній величині. |
|
|
|
|
Візуалізація елементів
табличної величини за допомогою графічних примітивів. Відео |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації
знань з теми «Алгоритми та програми». Контрольна |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач. Виконання
колективного навчального проекту (5+8 год. + 1 год. – резерв) |
|
|
||
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека». |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «3D-графіка». |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та
алгоритми їх опрацювання». |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Бази даних. Системи
керування базами даних». |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Алгоритми та програми». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів
навчального проекту. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. |
|
|
|
|
Захист проектів. |
|
|
|
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Алгоритми та програми» . |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар