№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||
|
Комп’ютерна графіка (9 год.) |
||||
1. |
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером.
Коригуюче навчання з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
|
2. |
Коригуюче навчання з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
|
3. |
Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Інструменти та
середовище растрового графічного
редактора. |
|
|
|
|
4. |
Практична робота 1. Побудова растрових зображень за зразком. |
|
|
|
|
5. |
Інструменти та середовище векторного графічного
редактора. |
|
|
|
|
6. |
Особливості побудови й опрацювання векторних
зображень. Побудова зображення з графічних примітивів. Операції над об’єктами
та групами об’єктів. |
|
|
|
|
7. |
Багатошарові зображення. Створення
складних векторних зображень. Додавання
тексту до зображення та його форматування. Конспект Презентація |
|
|
|
|
8. |
Практична робота 2. Побудова векторних зображень за зразком. Інструкційна картка |
|
|
|
|
9. |
Урок узагальнення знань з теми «Комп’ютерна графіка». |
|
|
|
|
|
Комп’ютерні
презентації (6 год. + 1 год. – резерв) |
||||
10. |
Програмне забезпечення для створення і відтворення
комп’ютерних презентацій. Послідовність
створення презентацій та вимоги до їх оформлення. |
|
|
|
|
11. |
Створення
графічних об’єктів засобами редактора презентацій. Практична робота 3. Створення слайдів, додавання стандартних графічних об’єктів та об’єктів з файлів. |
|
|
|
|
12. |
Ефекти анімації в презентаціях. Ефекти зміни
слайдів. Елементи управління відтворенням
презентації. |
|
|
|
|
13. |
Практична робота 4. Розробка
слайдової презентації та налашту-вання її демонстрації. |
|
|
|
|
14. |
Планування
представлення презентації та виступ перед аудиторією. |
|
|
|
|
15. |
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Комп’ютерні презентації». |
|
|
|
|
16. |
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Комп’ютерна графіка» |
|
|
|
|
|
Алгоритми та
програми (11 + 7 год. + 1 год. – резерв) |
||||
17 |
Програмний об’єкт. Властивості
об’єкта. |
|
|
|
|
18 |
Змінювання значень властивостей
об’єкта в програмі. |
|
|
|
|
19 |
Створення програмних об’єктів.
Редагування програмних об’єктів. Практична робота 5. Створення та редагування програмних об’єктів у визначеному програмному середовищі. |
|
|
|
|
20 |
Поняття події. Види подій.
Декомпозиція задачі. Опрацювання подій. |
|
|
|
|
21 |
Керування об’єктами у середовищі
виконання алгоритмів. |
|
|
|
|
22 |
Практична робота 6. Відтворення рухомих програмних об’єктів у
визначеному програмному середовищі. |
|
|
|
|
23 |
Програмування процесів з повторенням і
розгалуженням. |
|
|
|
|
24 |
Вкладені алгоритмічні структури
розгалуження. Вкладені алгоритмічні структури повторення. |
|
|
|
|
25 |
Комбінування вкладених алгоритмічних
структур для розв’язування задач. Підготовка вхідних даних та тестування програм. Презентація Презентація 2 |
|
|
|
|
26 |
Практична робота 7. Реалізація структур повторення та розгалуження у визначеному програмному
середовищі. Конспект |
|
|
|
|
27 |
Узагальнення та систематизація знань з базових
алгоритмічних структур. |
|
|
|
|
28 |
Принципи колективної роботи в команді для створення
програмного продукту засобами визначеного програмного середовища. |
|
|
|
|
29 |
Вибір теми проекту та формування груп. |
|
|
|
|
30 |
Пошук інформаційних матеріалів. |
|
|
|
|
31 |
Аналіз та систематизація відомостей. |
|
|
|
|
32 |
Створення інформаційного продукту
проекту. |
|
|
|
|
33 |
Презентація та оцінювання проектів. |
|
|
|
|
34. |
Урок узагальнення та систематизації знань з теми
«Алгоритми та програми». |
|
|
|
|
35. |
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар