неділю, 17 жовтня 2021 р.

5 клас (ІІ підгрупа)

03.11

Тема: Текстовий документ та його об’єкти

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про текстовий документ, текстовий процесор; формувати вміння і навички роботи в середовищі текстового процесора;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Для чого ти та твої друзі використовували текстовий редактор?
  2. Як відкрити текстовий документ у середовищі текстового редактора?
  3. Як порівняти властивості символів та абзаців у текстовому документі?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 10 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

  1. Для чого використовують текстові процесори? (слайд 6-7)
  2. Що являє собою середовище текстового процесора? (слайд 8-11)
  3. Як у середовищі текстового процесора виділити текстові об’єкти? (слайд 12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Середовище текстового процесора Microsoft Word 2010 (слайд 13)

Визнач призначення інструментів, розміщених на різних вкладках вікна програми й на рядку стану, інструментів навігації та панелі швидкого доступу при роботі з файлом Цікаві місця України, що зберігається в папці Текстові документи.

Завдання на с. 84 підручника

Завдання 2. Властивості об’єктів текстового документів (слайд 14)

Текстовий документ Цікаві місця України, що зберігається в папці Текстові документи, містить текстові об’єкти (слова, речення, абзаци, сторінки) та зображення. Визнач, значення яких властивостей цих об’єктів можна змінювати за допомогою контекстного меню.

Завдання на с. 85 підручника

Завдання 3. Виділення об’єктів текстового документа (слайд 15)

Постав у відповідність дію, виконану в середовищі текстового процесора Microsoft Word, та її результат. Використай при цьому вправу, запропоновану за посиланням http://LearningApps.org/view2450591.

Завдання на с.85 підручника

Завдання 4. Текстовий документ (слайд 16)

Відкрий файл Загадки в папці Текстові документи. Виділи об’єкти, які містить документ. Установи, як подано деякі слова, речення й абзаци в ньому. Досліди, чи можна за допомогою програми Засіб захоплення фрагментів (обрати інструмент Новий та виділити область для копіювання) або клавіші PrintScreen клавіатури скопіювати фрагмент текстового документа і вставити отримане зображення в документ.

Завдання на с.85 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 17)

Відкрийте папку Текстові документи на Робочому столі. Завантажте файл Комп’ютери й перегляньте текстовий документ По черзі називайте об’єкти документа та їхню належність до текстових або графічних.

Завдання на с.86 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Поясни, що таке текстовий документ. Наведи приклади друкованих текстових документів, які ти використовуєш удома.
  2. Які об’єкти можуть міститись у текстових документах? Наведи приклади.
  3. За допомогою яких програм можна опрацьовувати електронні текстові документи?
  4. Які елементи містить вікно програми текстового процесора, встановленого на твоєму комп’ютері?
  5. Як у середовищі текстового процесора можна виділити складові тексту? Які існують способи?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.11 

20.10

Тема уроку : Урок узагальнення та систематизації знань з теми "Інформаційні процеси та системи"

Мета: перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми.

Тип уроку: контроль і корегування знань , умінь та навичок.

Обладнання: комп'ютер, презентація

 Конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар

11 клас

02.11 Узагальнюючий тест