05.11
Тема. Спільна робота з документом
Мета: ознайомити учнів із середовищем для спільної роботи з документами; пояснити особливості колективного виконання завдань з опрацювання даних та спільної роботи з онлайновими документами; дати уявлення про колективний проект та розробити його на уроці.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Методи форми роботи: метод «Мікрофон» мотивація емоційне налаштування на початку уроку, гра «Інформатичне лото»
Обладнання: ПК, картки з практичним завданням, кросворд.
Учні повинні знати: систему колективної взаємодії; особливості спільної роботи з онлайновими документами в Google.
Учні повинні вміти: працювати в середовищі для спільної роботи з документами; опрацьовувати дані та виконувати спільну роботи з онлайновими документами; працювати в колективному проекті та вміти розробляти його самостійно.
Завантажити: Спільна робота з документом (8 клас. Інформатика) + Презентація
04.11
Практична робота "Створення колонтитулів та гіперпосилань в текстових документах "
Створіть текстовий документ. Виконане завдання збережіть у файлі під ім’я вашого Прізвища та ім’я:
1. На першій сторінці створіть три фігури (блискавка, сонце та хмаринка) та розфарбуйте їх в відповідні кольори (помаранчевий, жовтий та блакитний).
2. На трьох наступних сторінках розмістить ці ж фігури в збільшеному вигляді (одна фігура на сторінку), розфарбуйте в ті ж кольори.
3. Додайте посилання до фігур з першої сторінки так, щоб натиснувши на фігуру відкрило сторінку з відповідною збільшеною фігурою.
4. Додайте посилання до фігури зображених на другій, третій та четвертій сторінках так, щоб при натисканні на фігуру, відбувався перехід на нову сторінку.
Створення колонтитула в документі
21.10
Мета:
- Навчальна: Навчити учнів практично застосовувати знання з основ роботи із структурою документів в програмі Word та підготувати їх до подальшого використання набутих знань в практичній діяльності
- Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
- Виховна: Виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Урок практичного застосування знань і вмінь
Обладнання: ПК, MS Word,розробка практичної роботи
Хід практичної роботи.
- Відкрийте вказаний файл (завантажити)
- За допомогою вікна Навігатор дізнайтеся чи організовано в документі структуру.
- Якщо структуру документу за допомогою структурних частин не організовано, то виконайте пункти 4-7, інакше продовжіть виконання практичної роботи з пункту 8.
- Для структурних частин документу задайте стилі:
- для назви документу стиль "Заголовок";
- для назв розділів стиль "Заголовок 1";
- для назв підрозділів (пунктів) стиль "Заголовок 2";
- Використовуючи стиль "Заголовок 1", назви розділів вирівняйте по центру та зробіть шрифтом Arial.
- 6. Використовуючи стиль "Заголовок 2", назви пунктів зробіть напівжирним не курсивом з відступом першого рядка абзацу 1 см.
- 7. За допомогою Навігатора перевірте правильність структури документа.
- 8. Організуйте на усіх сторінках у нижньому колонтитулі нумерацію сторінок
- 9. Створіть на початку документа його зміст, задавши при цьому відступ у 1 см для назв пунктів.
- 10. Створість у кінці документа предметний покажчик для всіх слів, які позначено зеленим кольором.
- 11. Збережіть документ у вашій папці у файл з іменем "практична робота 5.odt" і відправити на zlatalili87@gmail.com
Мета:
навчальна: мати уявлення про гіперпосилання, навчитися створювати, редагувати й використовувати гіперпосилання в текстовому документі.
розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Урок засвоєння набутих знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар